Noticias:

APORTACION VOLUNTARIA de 5€ para usuario ForominiVIP
Este Foro se mantiene gracias a la aportación de algunos de sus miembros,En Principio nadie está obligado a aportar esta Cantidad, pero es suficiente de momento para mantener al menos el coste del servidor , esto significa en números q necesitamos al menos 50 ingresos de 5€ .....sino llegamos al importe... deberemos cerrar el Foro.
Muchas Gracias

Menú Principal

KM Octubre SORPRESAS!

Iniciado por blitzkri, Septiembre 18, 2013, 01:25:45 PM

Tema anterior - Siguiente tema

blitzkri

Doncs una reunió collonuda, varem ser tres Minis i la furgo d´en Mosss i un munt de vespas i Lambrettas de tots els colors i formes, la ruta collonuda molt i molt guapa encara que anàvem "retinguts" pels Scooters, anant en Mini sols potser molt més guapa.

La gent molt maca, vem parar a fer una cervesa i alguns van marxar i la resta, inclosos tots els Minis, vem continuar fins a Caldes on vem aparcar a la plaça "ajudats", o no, per la Municipal.

Vem fer una trobada al Casal del poble i el Moss i jo ens vem quedar a dinar amb els Modernistes.

Podeu veure les fotos al nostre Facebook,

https://www.facebook.com/Blitzkri/media_set?set=a.10202101956975680.1073741831.1390305652&type=1


Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

jose_eos

Avera si em puc apuntar a alguna kdd un altra dia i ens coneixem!!
Rover mini 1.3mpi  Sport pack 98'

alexis86_bcn

A mi també em molaria apuntar-me a alguna KM, pero mes bastant dificil perque gairebe sempre curro els findes, espero pasar-mi algun dia.

El spam de este foro est� controlado por CleanTalk