Noticias:

APORTACION VOLUNTARIA de 5€ para usuario ForominiVIP
Este Foro se mantiene gracias a la aportación de algunos de sus miembros,En Principio nadie está obligado a aportar esta Cantidad, pero es suficiente de momento para mantener al menos el coste del servidor , esto significa en números q necesitamos al menos 50 ingresos de 5€ .....sino llegamos al importe... deberemos cerrar el Foro.
Muchas Gracias

Menú Principal

6 /3/ 2016 sortida pel Vallès.

Iniciado por mosss, Febrero 20, 2016, 03:50:41 PM

Tema anterior - Siguiente tema

mosss


Jony_am

Cita de: blitzkri en Marzo 05, 2016, 10:18:21 PM
Tradicionalment les KM no estan programades, no hi ha programa, no hi ha mapa, no se sap mai què es farà, la cosa es decideix normalment a la mateixa plaça Karl Marx, així s´ha fet durant crec déu anys que em anat fent les KM, hi ha gent que assiteix i no te contacte per internet.

El principal problema perquè desaparegués KM és precisament que la gent volia saber què es faria abans d´anar la qual cosa implica que hi ha d´haver gent que es prengui la molèstia de preparar una ruta i que els altres li carreguin tota la responsabilitat del que surti malament i així no em jugat mai a KM.

No es que ningú t´hagi dit res del que es farà, és que no hi ha ningú per respondre aquesta pregunta, no hi ha organització, no hi ha responsables, no hi ha liders, tu pots dir el que es farà, tu pots fer el que vulguis i els altres et seguiran, fins que la gent no torni a entendre l´esperit de KM no tornarà a revifar.



Xavi, tot aixó em sembla perfecte i m'agrada aquest esperit, però pensa que hi ha molta gent que no hem fet mai una KM i que no sabem com funcionaven. Havent explicat una mica lo que tu has dit, ja es suficient.

També crec que aquest esperit no es lo mateix aplicar-lo a una quedada mensual, que ja es crea un costum, que a una quedada puntual.


La veritat es que jo preguntava mes que res per poder preveure uns horaris (evidentment aproximats) perque tinc dos petits a casa i m'ho haig d'organitzar amb una mica de temps, res mes.

blitzkri

Jony_am no o deia de mala manera eh, no volia que sonés malament.

L´esperit de les KM es aquest, així les va parir en Cibeux i mes tard les vem continuar en Joanet i jo fins que per circunstàncies no vem seguir.
Vem arribar a ser molts Minis i vem fer sortides espectaculars, fins i tot un dia vem ocupar la Boquería a Barcelona, ens vem juntar amb les Vespas varies vegades, amb els 600, de tot.

Crec que les KM la van matar la irresponsabilitat de la gent, el borreguisme, un cop ens va trucar un tio gairebé a les once del matí de males maneres preguntant on estava el planol de la sortida apuntat a la plaça, que això estava molt malament organitzat i exigint responsabilitats, a KM es queda a les 9/9,30 amb el dipostit ple i la bufeta buida.

En podría explicar moltes però a mi em va fer vergonya un company que no dirè qui es un cop que ens vam presentar unes seixanta persones sense avisar a un restaurant a on jo vaig donar la cara perque ens deixesin entrar a esmotrzar i li va dir a la cambrera "tu zorra lo que tienes que hacer es apuntar lo que queremos y rápido".

Jo la veritat vaig perdre les ganes i entre el curro i aquestes coses KM va decaure.



Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

Jony_am

No no, tranquil que no havia sonat malament, ho havies explicat molt be. Gràcies.

Doncs es una llàstima no haver tingut la sort de poder asistir a alguna de les KM que comentes, i mes llàstima fa encara que els típics "trolls"  que per desgracia hi ha avui dia per tot arreu es carreguessin algo tan maco. I es el problema que tenim es que la gent va a la seva, i si per fer lo que volen han de trepitjar al del costat, doncs el trepitgen i punt... i així ens va.

En fi, que si per l'abril es fa algo.... almenys ara ja se com van les KM. Gràcies

miguelon77

Bones... jo si tot va be, i tinc mini per abril, m apuntaria algún día a fer aquestes kddes.... si un cas us anire seguint el fil per cuan i hagi una proxima.

El spam de este foro est� controlado por CleanTalk