Noticias:

APORTACION VOLUNTARIA de 5€ para usuario ForominiVIP
Este Foro se mantiene gracias a la aportación de algunos de sus miembros,En Principio nadie está obligado a aportar esta Cantidad, pero es suficiente de momento para mantener al menos el coste del servidor , esto significa en números q necesitamos al menos 50 ingresos de 5€ .....sino llegamos al importe... deberemos cerrar el Foro.
Muchas Gracias

Menú Principal

6 /3/ 2016 sortida pel Vallès.

Iniciado por mosss, Febrero 20, 2016, 03:50:41 PM

Tema anterior - Siguiente tema

mosss

 Pues eso, estoy sin mini, si alguien me lleva montamos salida. Se admiten ideas,rutas, itinerarios, etc como mucho a 50 km de Bcn. Seria como en los viejos tiempos, a las 10 en Plaça Karl Marx.

blitzkri



Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

perdi68



Minispi91


cibeux

Si no pasa nada grave voy. Tengo ganas de recordar viejos tiempos, ni que sea con el Escarabajo. Je, Je, Je.
Lo importante no es saber, sino tener el teléfono del que sabe.

Jony_am


mosss


Pues hoy hemos mirado niveles y todo ok para mañana.

mosss

#8
En vista del exito de convocatòria, se anula la salida si no se apunta nadie màs.

blitzkri

Cita de: mosss en Marzo 05, 2016, 07:05:52 PM
En vista del exito de convocatòria, se anula la salida si no se apunta nadie màs.

Després es queixa la gent de que no es fa res, que no hi han sortides aquestes coses.



Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

Jony_am

Home, jo vaig preguntar el día 26 que es faria amb intencions d'anar-hi i encara no han dit res...

blitzkri

Tradicionalment les KM no estan programades, no hi ha programa, no hi ha mapa, no se sap mai què es farà, la cosa es decideix normalment a la mateixa plaça Karl Marx, així s´ha fet durant crec déu anys que em anat fent les KM, hi ha gent que assiteix i no te contacte per internet.

El principal problema perquè desaparegués KM és precisament que la gent volia saber què es faria abans d´anar la qual cosa implica que hi ha d´haver gent que es prengui la molèstia de preparar una ruta i que els altres li carreguin tota la responsabilitat del que surti malament i així no em jugat mai a KM.

No es que ningú t´hagi dit res del que es farà, és que no hi ha ningú per respondre aquesta pregunta, no hi ha organització, no hi ha responsables, no hi ha liders, tu pots dir el que es farà, tu pots fer el que vulguis i els altres et seguiran, fins que la gent no torni a entendre l´esperit de KM no tornarà a revifar.



Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

mosss

Venga va, jo tinc ganes. Qui som?  Jo, perdi 68 i qui més vindria

Enviat des del meu E2303 usant Tapatalk


perdi68


mosss

Valen perdi68 a les 10 allà

Enviat des del meu E2303 usant Tapatalk


El spam de este foro est� controlado por CleanTalk