Noticias:

Buenos Dias a todos.
El motivo de esta Nota es para deciros que, debido a unos problemas de registro del dominio,nos hemos visto obligados a trasladar el foro ,ahora está en FOROMINI.CLUB el cual nos ha costado un dinerillo.Allí está volcado todo el Foro antiguo.
Gracias por vuestra confianza como socios VIP,y vuestras donaciones año a año
El Equipo de Foromini.club

Menú Principal

Que paso con las KDD's en pl Karl Marx???

Iniciado por Minispi91, Mayo 05, 2015, 03:43:06 PM

Tema anterior - Siguiente tema

Jony_am

Jo primer finde de juny estic fora tot el finde

Jony_am


Minispi91

Cita de: mosss en Mayo 18, 2015, 04:44:15 PM
Primer finde de juny hi ha la Llotja de Sils, de visita imprescindible.

Algu anira?

mosss

Jo aniré però sense mini i no se si dissabte o diumenge

alexis86_bcn

Veient que costa molt organitzar sortides i tal, crec que el foro el segueix poca gent, que us semblaria fer un grup de facebook o de whatssap amb els que som de barcelona i volatants?

Minispi91

#20
Cita de: alexis86_bcn en Junio 13, 2015, 05:25:05 PM
Veient que costa molt organitzar sortides i tal, crec que el foro el segueix poca gent, que us semblaria fer un grup de facebook o de whatssap amb els que som de barcelona i volatants?


Per mi ok, jo m'apunto a la quedada que es proposi i per la via que es proposi, facebook whatsapp, el propi foro!

Ara be, crec que el foro el segueix bastante gent. Pero la sensacio es com diu @blitzkri mes amunt.... "Las KM son como los spaguetti western de Almería, tuvieron su época dorada pero ya está.".

alexis86_bcn

ok perfecte, dons el que comentavem si hi ha mes gent interesada, fem un grup, a viam que opina la gent. :D

forti

Ja hi ha al Facebook  un grup del foro. Foromini Miniclasico. Pero no esta gaire actiu.

Jony_am

Jo tb m'apunto!!

Pero cert, algú anirà diumenge a lliçà??

alexis86_bcn

Ok., perfecte! Veig q almenys som uns quants! Si us sembla be podeu pasarme els vostres mobils x privat i fem un grup de whatsap, crec q es la millor de manera de fer un grup i proposar sortides.

Enviado desde mi GT-I8190N mediante Tapatalk


alexis86_bcn

Jo a la de lliça no podre anar aquest fiinde em toca currar

Enviado desde mi GT-I8190N mediante Tapatalk


perdi68


Minispi91


Jony_am

Jo hi aniré segur a lliça. Perdi, avisa si vas

perdi68


El spam de este foro est� controlado por CleanTalk