Noticias:

APORTACION VOLUNTARIA de 5€ para usuario ForominiVIP
Este Foro se mantiene gracias a la aportación de algunos de sus miembros,En Principio nadie está obligado a aportar esta Cantidad, pero es suficiente de momento para mantener al menos el coste del servidor , esto significa en números q necesitamos al menos 50 ingresos de 5€ .....sino llegamos al importe... deberemos cerrar el Foro.
Muchas Gracias

Menú Principal

Març 2014 pl Massades

Iniciado por mosss, Febrero 19, 2014, 04:15:54 PM

Tema anterior - Siguiente tema

mosss

 Hola, proposo visitar el mercat d slot q es fa a la pl. Massades (St Andreu). Sense Mini, podem quedar a la porta de l'antiga Pegaso, actual caserna de la guardia urbana. Q us sembla? Total per anar amb el Mini ja hi ha la fira de Reus el cap de setmana del 15-16.

perdi68


mosss


forti

Algu anira a plaça Massades dema?

mosss

Jo si, Blitzkri igual no, q te el gos fotut.

forti

Jo hi anire que vui canviar un munt de pistes que tinc per material rodant, que ocupa menys. Hi anire d'hora.

blitzkri

Jo no puc venir i això que o tinc a trescents metres de casa, tinc l gos amb l´ull com si li haguessin fotut un cop de puny i no el puc deixar sol demà a casa que es rasca i anar ab el gos i la nena a Massades es massa complicat.


Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

mosss

 Forti, si vols quedem a les 10 a l' entrada de la Pegaso per C/ Gran de St Andreu, on hi han les cadenes i la guardia urbana.

forti

Vale. Jo anire una mica avans i intentare aparcar aprop de la plaça, tinc dos caixes plenes de pistes. Ja buscare la comisaria i les cadenes.

mosss

#9
 Finalment hem estat 2, jo i en Forti. Aquí un resum fotogràfic.
















mosss

Detall del vidre del bar i les compres  :)



El spam de este foro est� controlado por CleanTalk