Noticias:

Buenos Dias a todos.
El motivo de esta Nota es para deciros que, debido a unos problemas de registro del dominio,nos hemos visto obligados a trasladar el foro ,ahora está en FOROMINI.CLUB el cual nos ha costado un dinerillo.Allí está volcado todo el Foro antiguo.
Gracias por vuestra confianza como socios VIP,y vuestras donaciones año a año
El Equipo de Foromini.club

Menú Principal

Kdd abril memorial Cooper_Morris, l'Eixerit al nostre cor! (1/4/12)

Iniciado por blitzkri, Marzo 05, 2012, 09:50:05 PM

Tema anterior - Siguiente tema

blitzkri

Va que ja comença a fer solet no? Aquesta cap al nord.


Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

mosss

 Ja era hora "cari"! q no em portes enlloc! inclou cap de setmana a la residencia d' estiu de Can Cibeux? Demano taules a la fàbrica de Celrà? o anem directament a "L'Enrenou"?

blitzkri

Podem pasar per Celrà a recollir uns eixerits d'aquests del cavell curt que diu ta mare o la meva, dinem a Can Cibeux i de tornada passem per l'Enrenou a fer unes ratafíes.


Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.


guillem105

Jo també m'hi apunto.
Per cert encara queda pendent pujar alguna foto de la de Març, que jo no vaig fer cap foto :'(.


Furio

estan a Facebook(a la pagina de foromini i la pagina d'en mosss) , aquesta nit si tinc temps vaig a posar-los aquí també.  ;D

mosss

 Jo estaré a Salt q la nit abans hi ha el RudeCat a La Mirona. Estaré allotjat al hotel Hooligan Inn. Em passeu a picar o quedem a algún lloc?


Uploaded with ImageShack.us

Lticooper

Srs. no ens coneixem, pero estare aten al fil per si puc acostar-me en algun moment! Encara que depenc d'alguns factors...Que el mini pugui correr (esta sense ITV) i que si la parenta m'ha donat permis també hauré estat per la mirona i no sé com estarà el meu cos....

guillem105

Qui s'apunta al final? Que ja queda menys pel cap de setmana... ::)

Cooper_Morris

Bueno... don em feia gracia veure cert personal per aki adalt,,, pero no podrà ser,, fet ke es celebra el Ram i això fà que tingui dinar de familia em limita per la trovada,,,
 


Lo importante no es saber, sino tener el telefono de Cibeux..!!

blitzkri

Jo segurament diumenge treballo com el pasat diumenge no o sabré fins dissabte.


Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

cibeux

Lo importante no es saber, sino tener el teléfono del que sabe.

mosss


Furio

El meu mini encara no funciona (perquè no tinc el temps per reparar), Vaig a parlar amb la Marta i veure si ens baixem a BCN en el cotxe gran, un altre vegada..

mosss


El spam de este foro est� controlado por CleanTalk