Noticias:

Buenos Dias a todos.
El motivo de esta Nota es para deciros que, debido a unos problemas de registro del dominio,nos hemos visto obligados a trasladar el foro ,ahora está en FOROMINI.CLUB el cual nos ha costado un dinerillo.Allí está volcado todo el Foro antiguo.
Gracias por vuestra confianza como socios VIP,y vuestras donaciones año a año
El Equipo de Foromini.club

Menú Principal

Kdd Novembre

Iniciado por mosss, Octubre 21, 2011, 12:14:26 AM

Tema anterior - Siguiente tema

mosss

 Doncs ja he trobat un bufador d' acetilé i aquest cap de setmana li començo a soldar els terres al Mini.
Convocó a la nova temporada de kdd's de Karl Marx.
Per aquesta estava pensant en fer alguna carretera pel Vallès o no estaria malament pel Maresme q el teniem poc explotat, si algú té alguna idea, serà ben rebuda.

Pels nous:
El format de la sortida és el següent:
Es queda al lateral de la Pç Karl Marx a les 10 del matí, es recomana venir amb el dipòsit ple, si no, davant hi ha una benzinera.
A molt trigar a dos quarts d' 11 es surt a la ruta q s' hagi acordat, normalment d' entre 20 i 40 Kms.
S' arriba al restaurant i es fa un esmorçar, no un dinar, cadaesqu es paga lo seu i quan vol marxa.
No es tracta de cap sortida esportiva, ni slalom, ni rua, ni gincama, ni res, es queda a Karl Marx i es va en grup a algun bar.

Para los nuevos:
El formato de salida es el siguiente:
Se queda en la Pç Karl Marx a les 10 del matí, se recomienda venir con el deposito lleno, si no, delante hay una gasolinera.
Como muy tarde a las 11 y media se sala a la ruta acordada, normalmente entre 20 y 40 Kms.
Se llega al restaurante y se almuerza, no se come, cada uno se paga lo suyo y cuando quiere se marcha.
No se trata de ninguna salida deportiva, ni slalom, ni rua, ni gyncama, ni nada. Se queda en Karl Marx y se va en grupo hasta algún bar.

blitzkri

Oh my God! KM is back in town?!


Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

mosss


Furio


blitzkri

Jo a aquesta no arribo pero a la següent espero i desitjo que si.


Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

forti

Ep pel Vallès, les meves contrades. A mi m'agradaria peró no ser si tindre el cotxe. Hi ha carreteres molt maques en aquesta zona.

blitzkri

Si no pasa res tot a punt per la propera KM.

Com diu en Jack fuck yeah!


Tinc un cotxe de competi, pot ser que vagi o pot ser que peti.

Furio

al final, on anem?


la meva idea seria anar a Cànoves, a través de la Garriga (bones carreteres amb molts curvas)

rogero1430

GRR!! Compte no correu que hi passo molt amb la bici!!! jajaja

juli

El foro es de todos ó yo estoy equivocado

Isidro Mini

juli, este post es para las kdds que se hacen en barcelona,en la plaza de karl max por eso escriben en catalán, creo que desde extremadura te pilla un poco lejos asistir ya que sólo son los domingos, es lógico que hablen catalan entre ellos, sin ningun ánimo de ofender, pero vamos si te interesa saber lo que dicen puedes usar el traductor google ;)

mosss

 Per mi ja està bé, però en diumenge trovarem trànsit camí de la Garriga.

forti

Plaça Karl Max fins a Santa Coloma carretera de la Roca, fins la Roca del Valles. De la Roca carretera increible amb poc transit fins a Argentona( coll de perpers). Carretera de Mataro a Llinars fins Llinars, passan per Dosrius per la carretera de Can Bordoi, la meva primera carretera de curves, i esmorzar a Llinars. I si voleu busco restaurant.

Furio

nens, han canviat el dia del meu partit, i ara estic jugant el diumenge, així que no puc venir. però si algú vol venir a veure Gotics RC vs Banyoles RC a  La Foixarda de Barcelona(montjuic) a les 12.. Jo et convido a una cervesa o dos ...

mosss

Ok Furio. Ja se on esta el camp de la Foixarda, avisa quan juguis al de la Mar Bella.
Anem fent una llista d'assistents:
Mosss
Blizkri

El spam de este foro est� controlado por CleanTalk